Pytanie o likwidację kolei w Polsce lokalnej


Otrzymałem. 

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: media <media na s. mi.gov.pl>
Data: wtorek, 6 grudnia 2022
Temat: Pytnaie o likwidację kolei w Polsce lokalnej
Do: Adam Fularz <Adam na wieczorna.pl>


Szanowny Panie Redaktorze,

 

Ministerstwo Infrastruktury nie komentuje wypowiedzi.

 

Z poważaniem

Szymon Huptyś

Rzecznik prasowy

Ministerstwo Infrastruktury

Tel. 22 630 11 22

(.. )

@MI_GOV_PL

facebook.com/MIGOVPL

 

 

From: Adam Fularz <>
Sent: Tuesday, November 22, 2022 9:00 AM
To: media <>
Subject: Pytnaie o likwidację kolei w Polsce lokalnej

 

do MI,

Dzien dobry, redakcja otrzymałą " Z opisu wydarzenia: W roku 1990 Polska posiadała na swoim terytorium ponad 26 tysięcy km linii kolejowych, obecnie ma ich około 19 tysięcy. W efekcie obecnie w Polsce do około 100 miast liczących powyżej 10 tys. mieszkańców nie docierają pociągi pasażerskie. To ewenement na skalę Europy - Polska jest bowiem liderem w likwidowaniu sieci kolejowej. Czyja to była decyzja? Kolejarzy, polityków, zewnętrznych doradców? Za tymi działaniami stoją konkretne nazwiska ludzi odpowiedzialnych za ten stan rzeczy."- czy MI to skomentuje?

Pzdr

Adam Fularz




--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Kultura Konin24.info

Wypadki Konin24.info

Sport Konin24.info

Konin | portalsamorzadowy.pl

Akcja Konin | Strona dla Obywateli