Wspomnienia z dnia 19 stycznia 2023

1. Byłem złym uczniem i rakowo coś wykonywałem- jakąś technikę sztuk walki.  Usłyszałem od dwóch osób że złe to było.  No cóż. Jedna mi to powiedziała wprost a druga musiała mi to powiedzieć.  
Ktoś inny nie chciał ze mną tego dnia trenować i no cóż-musiałem tą osobę zostawić samą i na przyszłość albo się ogarnąć albo porzucić daną zajawkę.
2. W pracy byłem mało wydajny i niewiele zrobiłem.  Miałem nagły zalew kupy spraw do natychmiastowego ogarnięcia. 
3. Czy znasz prawnika który ma nieco wolnego czasu- pytałem po znajomych.  "Wolny czas u prawnika- to chyba oksymoron" odpowiedziano mi. Ja nie mam czasu nawet na pisma z sądów powszechnych odpowiadać. Nie mam jak znaleźć kogokolwiek. Znam wielu prawników i oni wszyscy mają masę nagłej roboty że nawet nie zadzwonią. Nie wiem co zrobić a nie rozdwoję się. 
Opr. AF


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Kultura Konin24.info

Wypadki Konin24.info

Sport Konin24.info

Konin | portalsamorzadowy.pl

Akcja Konin | Strona dla Obywateli